آیین تجلیل از پژوهشگران، فناوران و برگزیدگان برتر جشنواره‌های مختلف پژوهشی استان گلستان


❇️ به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛ آیین تجلیل از پژوهشگران، فناوران و برگزیدگان برتر جشنواره‌های مختلف پژوهشی استان گلستان برگزار شد

آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و برگزیدگان برتر جشنواره‌های مختلف پژوهشی استان گلستان، با حضور دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، سه‌شنبه، چهاردهم آذرماه، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این آیین و در بخش پژوهشگران برتر گروه علمی پزشکی، پیراپزشکی، دکتر غلامرضا روشن‌دل و دکتر ابراهیم کوهساری از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در گروه علمی کشاورزی و دامپزشکی و در بخش «دانشگاه‌ها»، دکتر حسین کاظمی از  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رتبه اول، دکتر ابراهیم پور‌علمداری از دانشگاه گنبدکاووس در رتبه دوم و دکتر امیر قلی‌زاده از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در رتبه سوم را کسب نموده در گروه علمی کشاورزی و دامپزشکی در بخش «دستگاه اجرایی» نیز مهندس محمدرضا شهرکی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در رتبه نخست قرار گرفت.

گروه علمی منابع طبیعی، دکتر سیدحسین حسینی‌فر از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر حسین آدینه از دانشگاه گنبد کاووس به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

در گروه علمی علوم پایه، دکتر سیدعلی اکبر هدایتی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر عزیزاله خرمالی از دانشگاه گنبد کاووس و دکتر وحید زنگانه، از دانشگاه گلستان به عنوان نفرات برتر اول تا سوم معرفی شدند.

در گروه علمی فنی و مهندسی، دکتر خلیل قربانی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رتبه اول و دکتر امیر بابایی از دانشگاه گلستان‌ در رتبه دوم قرار گرفتند.

در گروه علمی علوم انسانی و در بخش «دانشگاه‌ها» به ترتیب دکتر علی درخشان از دانشگاه گلستان، دکتر محمدشریف شریف‌زاده از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر زین‌العابدین فلاح‌ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه علمی علوم انسانی در بخش «دستگاه‌های اجرایی» رضا علم از اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان نفر اول و ام‌کلثوم دهقان از صداوسیمای گلستان به عنوان نفر دوم معرفی و تقدیر شدند.

در بخش فناوران برگزیده استان گلستان نیز از مرتضی غلامی از شرکت شیمی گستر محیط زیست مستقر در پارک علم و فناوری گلستان، کوروش اسفندیاری از شرکت فناور ایمن لوتوس مستقر در پارک علم و فناوری گلستان و لیلا لطفی کتولی از شرکت فناور لیلی پارس مستقر در مرکز رشد دانشگاه گلستان بعنوان نفرات اول تا سوم تقدیر به عمل آمد.

در جشنواره دانش آموزی (آموزش و پرورش) نیز سیده فاطمه دهنوی در مقطع نهم از آموزشگاه سما شهرستان آزادشهر، مائده سارانی در مقطع نهم از آموزشگاه سما شهرستان آزادشهر، سینا شیرازی در مقطع هشتم از آموزشگاه شهید اشرفی اصفهانی، سینا کوهنشین در مقطع هشتم از آموزشگاه شهید اشرفی اصفهانی شهرستان آزادشهر و ترنم گالشی علی آبادی در مقطع چهارم از آموزشگاه ایثار علی آباد کتول به عنوان نفرات برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.

در جشنواره تجلیل از صنعت‌گران و صنایع تولیدی استان (سازمان صنعت معدن و تجارت استان)، شرکت آریا تیناژن، شرکت کاغذ پرشیا، شرکت رادین پلاست و شرکت گیاه اسانس به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفته و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
در جشنواره کشاورزان و تولید کنندگان محصولات کشاورزی (جهاد کشاورزی استان)، از رمضان مقصودلو، کشاورز نوآور روستای آلوکلاته، دکتر  عبدالمجید شیخی، مالک واحد تولیدی جوجه یکروزه در شهرستان آق‌قلا و عباس محمودی، مالک مزارع تکثیری روستای رحمت آباد علی آباد کتول تجلیل شد.

در جشنواره بانوان فعال در عرصه اشتغال و کارآفرینی (استانداری) نیز از صدیقه بنی هاشمی بالاجاده، مدیر خانه صنایع دستی روستای بالاجاده شهرستان کردکوی، خدیجه پقه، مدیر خانه صنایع دستی و قالی بافی روستای کرد شهرستان آق‌قلا و زلیخا عادلی به عنوان عامل توسعه خوشه مبل عطا آباد شهرستان آق‌قلا تقدیر شد.

در جشنواره خیرین برگزیده استان گلستان، مهندس علی محمد چوپانی، دکتر رضا مبصری و دکتر جمشید هومن به عنوان خیرین در زمینه علم و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان نیز از مهندس سید محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان، مهندس حمیدرضا سلامتی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، دکتر حمزه کرایلو، مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای گلستان و دکتر محمدرضا کنعانی مدیرکل محیط زیست استان گلستان در جشنواره مدیران برگزیده فعال در پژوهش و فناوری (استانداری) تقدیر به عمل آمد.





 تاریخ ارسال خبر :   19 آذر 1402 - 10:47
 تعداد بازدید :   133
 ارسال کننده :   دبیرخانه ستاد هفته پژوهش و فناوری